برای ۷روز تاخیر این بتا خوبه؟آخرین پریودم ۸ مهربود

تصویر
۶ پاسخ

مبارکه عزیزم 💃🏻💃🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻

خیییلی خوشحال شدم برات😍مبارکهه

عالیه

الهی شکرت به حق مادر حضرت زهرا بسلامتی بغلش کنی برا منم دعا کن فردا تست می‌خوام بزنم خیلی وقته چشم انتظارم😭

مبارکه الحمدلله مثبتی
ان شاالله بسلامتی فارغ شی 😍

خوبه مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 ۱ ماهگی