اگه رو کمر بخوابم چی میشه ؟؟؟

۴ پاسخ

تا هفته ۲۲ چیزی نمیشه
بعدش رعایت کن چون خونرسانی به جنین کم میشه

میگن خون رسانی به جنین کم میشه

عزیزم طاق باز خوابیدن از ۲۰هفته ب بعد رو نباید انجامش بدی....از الان عادت کن ک ب پهلو بخوابی مخصوصا چپ ک خیلی بهتره

از ۲۰هفتگی نخواب

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نادر مامان نادر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری