عصاره پای مرغ شما به چ‌روشی میگیرید برابچه ها

۴ پاسخ

من هنوز ندادم چون اینجا گیرم نمیاد.

هنوز ندادم

من با پیاز و یه کم زردچوبه اگه تو زودپز بریزم دو سه ساعت اگه تو قابلمه باشه ۵.۶ ساعت میذارم میپزه کاملا وسطای پختش هم از وسط جداشون میکنم ک کامل عصاره هاش دربیاد بعد ک‌ کامل پخت از صافی ردش میکنم و تو قالب یخ فیریز میکنم.

کامل که پخت از صافی ردش میکنم فقط آبشو میریزم تو قالب و فریز میکنم

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان ماهان💙💙 مامان ماهان💙💙 ۱ سالگی
مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی