من مامانم برام درست کرد
گفت گزاشتم با آب تصفیه و کمی پیاز و زردچوبه برا چند ساعت بپزه
از صبح تا عصرگزاشته بود بپزه تا کامل بشه بشن بعد با دستگاه خرد کن گزاشتم کامل خرد شده بعد از صافی رد کرده وتفاله های استوخونو انداخته بودم داخل این جعبه کوچولوهای پلاستیکی براحلوا هست از اونا داخل هر کدوم دوقاشق غذاخوری گذاشته و بسته بندی کرده
وقتی داخل سوپش یا کته میزارم اینقدر خوشمزه میشه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.