۲ پاسخ

هر قالبشو من تو کته یا سوپ میزارم قشنگ مقوی و خوش رنگه

همه رو قشنگ بشور ناخناشو بچین کامل هویچ و چهار قسمت کن به اندازه ای ک میدونی هویچ بنداز تو اب و بزار ۷ ۸ ساعت قشنگ ابپز بشه له له میشه استخوناشو در بیار بقیشم بریز تو میکسر میکس ک شد بزار تو ظرفی یه ساعت تو یخچال بمونه بعد ک خودشو گرف در بیار قاش قاش مربعی کن و بزار فریزر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان ا‌روین مامان ا‌روین ۱ سالگی
مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی