خانما عصاره پای مرغ چجوری باید بگیرم ا

۲ پاسخ

ناخناشو بگی بشور بریز داخل قابلمه دوسه قل بخوره بریز داخل صافی دوباره بریز داخل قابلمه آب ی چوب دارچینو برگ بو بنداز داخلش بزا چن ساعت بجوشه خوب ک پخت بریز داخل صافی خوب بچلون اون عصاره رو بریز داحل جایخی یحچال یا ی طرف بزرگ بعد تیکه تیکه برش بده هردفعه ی تیکه بنداز داخل سوپش

پای مرغا رو‌بند اول انگشتاشونو‌بزن بره بعد‌تمیز‌بشورشون‌
بزار بجوشه با چند لیوان آب چند ساعتی تا خوب بپزه و لعاب بندازه
بعد عصاره شو بردار

سوال های مرتبط

مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی