خانما بعد انمالی کدوم سونو واجبه که بریم ؟

۶ پاسخ

برا بررسی و وزن بهتره بری

سونو وزن از هفته ۲۸ تا ۳۲
که به نظرم همون هفته ۲۸ تا ۳۰ بری بهتره چون اگر وزنش کم زودتر اقدام کنی برای وزن گیری

سونو وزن ۲۸ هفته

سونو وزن ۲۸ تا ۳۲ هفته

عزیزم اینو باید دکترت بگه طبق تجویز اون باید انجام بدی
اینجا همه یه چیزی میگن

سونو وزن اینا میفرستن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیامهر🩵 مامان کیامهر🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری