منم یه هفته قبل عمل فرستاد گفت حتما باید روپرونده باشه تا سزرین کنن
اره واجبه.من با اینکه شکم اول هستم ولی دکترم گفت انجام بده. میخوان ببینم خدایی نکرده چسبندگی جفت نداشته باشی.
اره چسبندگی رحم خیلی واجبه
میگن برا بچه دوم به بعد لازمه
قبلا اگر سزارین داشتی دکتر میفرسته معمولا
اره باید انجام بدی کسانی که سزارین داشتن قبلا باید انجام بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.