سونو چسبندگی واجبه بریم؟دکتر دیروز نوشت گقت انجام بده برا چی هس

۶ پاسخ

منم یه هفته قبل عمل فرستاد گفت حتما باید روپرونده باشه تا سزرین کنن

اره واجبه.من با اینکه شکم اول هستم ولی دکترم گفت انجام بده. میخوان ببینم خدایی نکرده چسبندگی جفت نداشته باشی.

اره چسبندگی رحم خیلی واجبه

میگن برا بچه دوم به بعد لازمه

قبلا اگر سزارین داشتی دکتر میفرسته معمولا

اره باید انجام بدی کسانی که سزارین داشتن قبلا باید انجام بدن

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری