۸ پاسخ

عزیزم هرو دو اسم قشنگه ولی مهدی یار خوش اوا تره

دوتاش قشنگه مهدیار به روز تره

من مهدیار رو بیشتر دوست دارم
دوتاش قشنگه

کلا به نظر من رو بچه دو اسم رو باهم گذاشتن خوب نیست مثل همین امیر محمد یا امیر بگیر یا محمد
انرژی اسم خیلی بالا میشه و بچه اذیت میشه
مهیار قشنگ

مهدیار

اسم مهدی یار عالیه عزیزم .

مهدیار

جفتش هم قشنگ ولی خب مهدی یار جدیدتر

سوال های مرتبط

مامان جوجو.خدایاشکرت مامان جوجو.خدایاشکرت ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری