کیا هم هفته من هستن رفتن سنو جنسیت چی بوده🤗🤗

۱۰ پاسخ

منم یکشنبه ۲۵ ابان میرم

من هفته دیگ چهارشنبه میرم

عزیزم امگا ۳ برای شما تاثیر داشت

منم هنوز نرفتم انومالی ولی انتی گفت دختر

من دیروز رفتم انومالی گفت پسر

ب من انتی گفتن دخترع انومالی گفتن پسرع.حالم گرفته شد ولی خب خداروشکر سالمه

من امروز 18هفته یک روزم ساعت 4وقت سونو گرفتم انتی بهم گفت دختر ایشالا که سالم باشه دختر پسر بودنش مهم نیست

ان تی چی گفت بهت؟

من یکشنبه هفته اینده میرم انومالی انتی بهم گفت دختر

سما چی بوده بچتون

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 ۲ ماهگی
مامان شاهان کوچولو 🤴 مامان شاهان کوچولو 🤴 ۵ ماهگی
مامان فرشته ها🥹😍 مامان فرشته ها🥹😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان کارن👩‍❤️‍👩👼 مامان کارن👩‍❤️‍👩👼 ۸ ماهگی