خانوما عادیه تو هفته من بالابیارم؟

۷ پاسخ

اگ از اولش داشتین ک هیچ اگ تازه شروع شده تغذیه تون درست کنید یا شایدم دورازجون ویروسه

زن عموم تا ماه ۹ تهوع داشت

برای من تازه از ۱۸ هفته شروع شد

من ک تا الانم روزی دوبارو میارم بالا

منم ولی مثل هفته های قبل زیاد بود نیست

آره عزیز بالا آوردن عادی شد برای من

سر دخترم تو زایشگاه هم بالا آوردم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان لارا❤️ مامان لارا❤️ ۲ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری