خانما چجوری بفهمم ک دوقلو هستم

۱۰ پاسخ

توی ان‌تی مشخص میشه. من دوتا سونو قلب رفتم یکی شکمی یکی هم واژینال ولی گفت یه دونه‌ست. واسه ان‌تی مشخص شد دوقلوئه

اگه دو قلو بودم همون بزای قلب رفتی میگفتن

برا صدا قلب که میری بهت میگن

اگر دوقلو بود همون سونو اول بهت میگفت دوتا ساک تشکیل شده با دوتا صدای قلب

انتی ک بری دیگه ۱۰۰ درصد مطمئن میشی چندتا نی نی هست

مگه هشت هفته سنو قلب نرفتی 😐؟

اها تو سونو تشکیل قلب مشخص میشه

سونو قلب اگر دوقلو باشه نشون میده

سونو تشکیل قلب

سونو گرافی

سوال های مرتبط

مامان مسیحا مامان مسیحا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🧸💕 مامان هدیه خدا🧸💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۴ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلماه بانو مامان ایلماه بانو ۵ ماهگی