۱۱ پاسخ

انومالی خیلی سونوی شیرینیه🫢😍کل اجزای صورت و بدنشو نشونت میده

نگران نباش عزیزم قبل رفتن یه یس بخونین استرسم نگیر😍

ازمایش غربالگری دوم قبل سونو انومالی دادین

منم منتظر۲آذرم

وای منم خیلیییی ذوق دارم😍کاش زود ۲آذر بشه منم همون روز نوبت دارم

چرا نگرانی؟

منم همون موقع میرم برای انومالی نگران نباش نینیت الان دارع ازت احساسات یاد میگیره🥺😍

چرا نگران؟

چرا عزیزم حتما که عالیع

منم تا شنب که برم انومالی دل تو دلم نیست

منم ۲ آذر نوبت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری