۱۱ پاسخ

باید ۲ یا۳هفته دیگه صبر کنی قلب ۶هفته به بعد تشکیل میشه منم لکه بینی دارم شیاف استفاده میکنم

پنج هفته معلومه ک قلب نداره گلم هر لکه بینی ام سقط نیست من از اولش لک بینی داشتم پنج هفتم فقط ساک بود

تا ۹ هفنه قلب تشکیل میشه عجله نکنید

اره بابا شیافت بزن استراحت کن

برای تشکیل قلب تا 10 هفته فرصت هست
برای خیلیا تو 5 هفته تشکیل نشده بود ولی دو سه هفته بعد ک رفتن سونو همه چی نرمال بود
استراحت کن به دکترت بگو ممکنه بهت شیاف بده قطع میشه نگران نباش

منم داشتم ولی۷ هفته رفتم تشکیل شده بود

وا کی ناامیدت کرده من شیش هفته رفتم قلب نداش هف هفته و چهارروزرفتم قلب داشت ازالان زودع برای قضاوت و شاید هماتوم داری لکه دیدی بعدشم استراحت داشته باش اوایل خیلی شل جنین

من دیروز لکه دیدم رفتم دکتر سونو کرد گفت کیسه هست قلب مشخص نیس شیاف داد اما از نیم ساعت پیش خون ریزی شدید کردم ولی من سر دخترمم همینجوری بودم.ولی نمیدونم الان سقط کردم یا هماتومم چون دیروز دکتر گفت هماتوم داری

انشالله میمونه اصلا استرس نگیر براش سمه خدا بخواد همه چیز ممکنه توکلت بهش باشه نذر بکن انشالله صحیح وسالم بدنیا بیاد ببرش مشهد

۵ هفته که قلب تشکیل نمیشه،منم لکه بینی داشتم ،شیاف استفاده کردم

آره بابا ،به دکترت بگو بهت شیاف بده

سوال های مرتبط