کسی بوده ۸هفته واژن دردبگیروتیربکشه

۵ پاسخ

اره من از اول بارداریم داشتم

اره بابا اینا طبیعه نگران نباش

برای من تقریبا از اوایلش بود

احتمالا دختره

اگ دردش زیاد نیس اره طبیعی گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد