۱۰ پاسخ

نخود آبگوشتی خیس بده بپز، آبشو بخور

دکتر به من ازیترومایسین داد تا خوب شد. سه هفته سرفه کردم

شربت سیموپرگنا بخور

تونستی روتارین یا همون چهارتخمه بگیر خیلی کمک میکنه

من اینقدر درمان خونگی کردم بهتر که نشدم هیچ بدترم شدم
تا آخر رفتم‌ دکتر زنانم بهم دارو داد

چندتا بادام رنده کن بریز تو استکانی اب جوش راحت دیگه سرفه نمی‌کنی

بادام رو نیم کوب کن اندازه دوتا قاشق پر غذا خوری بریز داخل فلاکس آبم بریز البته فلاکس نیم لیتری
بزار رب ساعت دم بکشه بخور
در طول روز پنج شیش تا استگان بخور مث آب رو آتیش

دیفن قرقره کن
شیر ولرم داخلش عسل بریز بخور

دانه به رو دم بزار چهار تخم

آبلیمو وعسل بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی