فردا سونو تشکیل قلب دارم🥹♥️

۱۳ پاسخ

ان شاءالله صدای قلبش رو بشنوی من پسفردا نوبت دارم برام دعا کنید لطفا 😍

منم دارم

عزیزم تو شیراز کدوم بیمارستان میخای بری

به سلامتی گلم

ان شالله فردا صدای قلبشو بشنوی
خیلی حس قشنگیه 😍🥰🥰🤲

بسلامتی عزیزم انشالله که صدای قلب کوچولوشو بشنوی😍🙏🏻

انشالله با خبرای خوش برگردی

گلم چند هفته هستی

انشاءالله خوش خبری

عزیزم 😍🥺

به سلامتی

انشالله با خبرای خوب برگردی

انشالله ک خیره عزیز🩷

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری