اصلا دلم نمیخواد برگردم به چندماهه اول🥴🤦♀️
و منی که حس میکنم چون پدر شوهرم سیگاری بود و ۱۵روز خونه ما موندن اونم ۱۵ روز اول خونه اپارتمانی کوچیک واقعا سخت بود..بوی سیگار و صدای بلند تی وی ..دخترمو خیلی تاثیر گذاشت خیلیزیاد..از رفلاکس بگیز تا کولیک ..هیچ دلم نمیخواد اون روزا برگرده..ولی واقعا بی تجربگی و درد شدید بعد زایمان و بستری شدنم اونم بدون دخترم حس میکنم واقعا نتونستم و نشد از دخترم درست مراقبت کنم..🥺😢
ای وای مامان ال آی یادم انداختی بچه منم دقیقا عید بود
همه میگفتن به سریال نقی حساسیت داره 😂😂ساعت ده شب تا چهار صبح شروع میکرد
اصلا نمیدونم پایتخت چطور بود یا عید....
تنم لرزید یادم ننداز تروخدا
همسرم چند شب پیش میگفتم حاضرم عمرم رو بدم اون شبا برنگرده
پسرم کولیک خیلییی سختی داشت از از شب شروع میشه تا ۹ صبح گاهی تا ۱۱
فرسوده کرد من و باباش رو
نیلای کولیک نداشت خداروشکر نه کولیک نه رفلاکس
از ۷شب تا ۱
چه روزگاری و گذروندم تاگذشت
خدارو شکر جفت بچه هام نداشتن
حالادخترمن اصلا کولیک نداشت بهترین دورانم تا شش ماهگیش بود بعدازون خوابش خیلی بد شده
دختر من از10 شب شروع میشد تا7 صبح😖
آفتاب که غروب میکرد دوتاش جیغ میزدن تا 12
وای ارزوم بود یک ساعت بخوابم
حتی فکرشو که میکنم روحم خسته میشه
وای بدترین روزا😓
دختر منم عید بود از ده شب میگرفتش تا پنج صبح سرد تو خیابون با ماشین میچرخوندیمش یادمه هر موقع پایتخت جدید شروع میشد میگفتم وای پناه الان شروع میشه دلدرش
عیب نداره دوباره میخوان پخشش کنن ببین🤣
هیچی نگو
موهای تنم سیخ شد
دخترم از 10شب میگرفت تا 3,4صبح
۱۱ تا یک گریه میکرد بچم
خداروشکر شاهان اصلا نداشت
وااااااای دقیقا
من پسرم تایم نداشت که همشششش جیغ وگریه.
یه بار چندین ساعت باماشین چرخیدیم بلکه آروم شه ولی دریغ
خداروشکر گذشت
واقعا خداروشکر
من خداروشکر پسرم کولیک نداشت نوزادیاش گریه نمیکرد اصلا الان بزرگ شده نق نقو شده
ای خواهر جان بچه ی من رفلاکس داشت والرژی هنوزم درگیر الرژیه دق کردم اصلا نمیدونم چی بهش بدم چی ندم
پسر من از ۷ عصر شروع میشد تا ۱۰ شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.