۳ پاسخ

لکه صورتی یانارنجی بیفته روپوشکش زیرچشاش گودباشه لباش خشک باشه ادرارش کم باشه اینانشونه کم آبی بدنشه

من یه بار دخترم اسهال بود بردمش دکتر شکم دخترمو گرفت با دستاش گفت اگه پوستش زود برنگرده به حالت اول نشونه کم ابی شدید بدنه
اگه فکر میکنی بدنش کم ابه از داروخونه شربت او اراس بخر بده بهش بخوره خیلی زود اب بدن تامین میشه

کم ابی برای تب مضره
واکسنم تب میاره

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نهال مامان نیکان و نهال هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی