خانما علائم کم آبی بدن نوزاد ۴ماهه چیه

۵ پاسخ

ادرار کم ،رنگ تیره ادرار و بوی بد ادرار

یبوست و ادرار کم

تو این سن دچار کم ابی نمیشن که

مگه تو این سن دچارش میشن؟

ادرار کم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی