۳ پاسخ

عزیزم شربت سیتریزین از داروخانه بگیر ۲سی سی هر ۱۲ساعت بده

برا ابریزشش قطرع بینی استفاده کن و برای سرفه و گلوش پلارژین یا ایورامی یا پرونسپان

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۷ ماهگی