رفلاکس تا کی خوب میشه؟؟باید حتما دارو استفاده کنن؟؟

۲ پاسخ

تا ۱سالگی درگیری

اگر وزنش نرمال باشه و رشدش خوب باشه دارو نمیدن مگر اینکه رفلاکسش خیلی شدید باشه و فواره ای شیر بریزه

سوال های مرتبط

مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی
مامان نیلا🌸✨ مامان نیلا🌸✨ ۹ ماهگی