۷ پاسخ

منم تا حالا کم نیاوردم ☹️ اینقد دوست دارم کم بیارم 🫠 بچه هام اصلا خوب شیر نمیخورن

ماهی دوتا جدیدا یکی

اره کم میارم سهمیه دختر داداشمم رو میگیرم

کم نمیارم هفته ای دوتا میخوره😏

من هر ماه ۴تام آزاد میگیرم ۸تا سهمیه بخیشم آزاد

هروعده چند سی سی میخوره؟ و چند ماهس؟

من ١٠ تا ميخوره يه دوتايي كم ميارم كه از يه داروخونه بهمون ميده ميگيريم

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی