خانما ماست یونانی خوبه واسه وزن جنین

۴ پاسخ

از کجا گیر میاد بگیریم؟؟

واسه وزن نمی‌دونم ولی ماست یونانی تو بارداری خیلی خوبه عزیزم منم مصرف میکنم

من همیشه میخورم

اره عالیه چون پروتیین بیشتری داره

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد