به نظرتون قنداق این مدلی خوبه؟قیمتش و میدونین چقدره؟

تصویر
۹ پاسخ

بستگی داره بچت چه فصلی دنیا بیاد،همه قیمتی هم داره بستگی به جنسش داره من از ۵۰۰ تومن دیدم تا ۱۷۰۰

من شنیدم این مدل که پاها جداست بچه اذیت میشه یه دست باشه پاها کنار هم بهتره ، حالا نمی‌دونم چقدر درسته… خودم قنداق چسبی و سویسی خریدم

منم میخواستم بخرم اما نخریدم
تاریخ زایمان هامون باهمه
چون رو ب گرما هست شاید یک ماه اول فقط استفاده بشه اونم بچه یک ماه کجا میخوایی ببری .
من نخریدم

قنداق بندیا بیشتر پاهای بچرو سفت میکنه من از اینا نمیخرم الکیه

خوشگله منم میخوام بگیرم

نه قنداق چسبی بگیر
برافصلی که بچه شما دنیا میاد این خیلی گرمه

همه قیمتی هست از500 شروع میشه تا 900 اینا

اگه تو تابستون بدنیا میاد که مناسب نیست اصلا نمیتونی استفاده کنی

به نظر من برا شما که اردیبهشت زایمان میکنی این خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان هیرمان🩵 مامان هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۳ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری