قنداق چه مدلی خوبه چبی یا از همون قدیمی ها

۵ پاسخ

منک از اون قدیمی ها استفاده میکنم بهترن استخوون بندی بچه رو محکم میکنن

بنظرم قدیما این چسبی ها پاهارو خیلی شل میکنه

حتما باید قنداق شه نوزاد ؟؟

قطعا قدیمی بخر

منم قدیمی میخرم

سوال های مرتبط

مامان بلوط مامان بلوط هفته سی‌ام بارداری
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری