من ۱۶فروردین انجام دادم ۱۸۰۰
من انومالی و سونوی داپلر رحمی باهم شد ۳۹۰۰ اواسط اسفند
چندروز پیش ۴۵۰۰انجام دادم
من پسفردا قرار برم گفت نزدیک چهار تومن میشه
من پنجشنبه نوبت دارم ۵تومن
۲۹۰۰دادم
منم ۴تومن دادم
شنبه نوبت دارم پرسیدم گفتن ۴۵۰۰😕😕😕
من دیروز پرسیدم گفت از 1700تا 2700 بستگی به نوع سونو داره
قبل از ۵۳۰ دادم با بیمه
من ۱۵فروردین
۳،۶۹۰
من ۸فروردین رفتم ۳میلیون و۳۰۰
۴۱۰۰ انجام دادم چندروز پیش
من دو جا پرسیدم یه جا 3500
یه جا 2800
من برج ۱۲ دادم ۳۳۰۰
۳۵۰۰ دادم
من پرسیدم گفت ۲۵۰۰همین دو سه روز پیش
من ۱۵۰۰دادم ولی خب سال قبل
احتمالا الان افزایش داشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.