سنو گرافی انومالی چقدره قیمتش؟

۱۸ پاسخ

من ۱۶فروردین انجام دادم ۱۸۰۰

من انومالی و سونوی داپلر رحمی باهم شد ۳۹۰۰ اواسط اسفند

چندروز پیش ۴۵۰۰انجام دادم

من پسفردا قرار برم گفت نزدیک چهار تومن میشه

من پنجشنبه نوبت دارم ۵تومن

۲۹۰۰دادم

منم ۴تومن دادم

شنبه نوبت دارم پرسیدم گفتن ۴۵۰۰😕😕😕

من دیروز پرسیدم گفت از 1700تا 2700 بستگی به نوع سونو داره

قبل از ۵۳۰ دادم با بیمه

من ۱۵فروردین
۳،۶۹۰

من ۸فروردین رفتم ۳میلیون و۳۰۰

۴۱۰۰ انجام دادم چندروز پیش

من دو جا پرسیدم یه جا 3500
یه جا 2800

من برج ۱۲ دادم ۳۳۰۰

۳۵۰۰ دادم

من پرسیدم گفت ۲۵۰۰همین دو سه روز پیش

من ۱۵۰۰دادم ولی خب سال قبل
احتمالا الان افزایش داشته

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۳ ماهگی
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهیار مامان شاهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان جوجه💛🐣 مامان جوجه💛🐣 هفته سی‌ونهم بارداری