سلام خانما شما جدیدا سونو تشکیل قلب با چه هزینه ای رفتین؟

۱۲ پاسخ

آزاد ۵۹۰

سونو ob می‌شد ۸۲۷
مثلا با بیمه هااا
آزادش ۱ و خرده ایه

دکترا صنف ندارن؟ چرا هر کدوم یه قیمت میگیرن

425تومن

۵۲۰با بیمه

آزاد ۶۰۰

ببین سونو قلب رو میتونی جاهای معمولی ترم برم بزار انتی و انومالی رو جای خوب برو

سلام عزیزم
من رفتم 540شد

ازاد ۵۵۰

من رفتم درمانگاه ۴۰ تومن بود

داخل مطب دکترم انجام داد ۵۰۰

ی ماه پیش آزاد ۵۸۰رفتم

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری