خانما بهداشت پنجشنبه بازه

۱۱ پاسخ

بله بازن

تصویر

بله تا ۱۲

نه ب من گفت بسته ایم

ازماکه بازنیست

ضربان قلب رو دیگه باید هرهفته چک کرد.آزمایش و سونو رو قبلا انجام دادم وارد سیستمشون کنن

بله من چند هفتس میرم.فردا هم میرم.

از اول مهر بله بازه

والا بهداشت نمیدونم ولی درمانگاه خواهرم اینا یه چند وقتی بخاطر برق پنجشنبه تعطیل بود الان میرن ولی

قبلا باز بود برا پسرم میرفتم یه ساله نرفتم نمیدونم بازم هست یانه
میخوام برم پرونده تشکیل بدمو واکسن بزنم

الان دیگه گمونم آیینه نامه جدید بسته

خیر

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی
مامان ایلیا❤️و آریا❤️ مامان ایلیا❤️و آریا❤️ ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هلیا وهانا مامان هلیا وهانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی
مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی