آزمایشگاهش نمیدونم دیگ
اره عزیزم الان زنگمزدن گفتم بچه هاتو بیار برای واکسن ولی بچه هام دوتاشون سرما خوردن
گفتم چ ساعتی هستین گفتن چون پنجشنبه از ساعت ۸ ونیم تا ۱۱ ونیم
دیگ نمیدونم واسه شما هم اینطوره یا ن
ازمایشگاهش کجاس
پنج شنبه ها بهداشت تعطیله
زنگ بزنید بپرسید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.