بنظرتون نینیم چیه دوهفته دیگه انومالی دارم؟

تصویر
۶ پاسخ

تنها چیزی که برام از اول بارداری اهمیت نداشت جنسیت بود فقط میگم سالم باشه با اینکه دکتر گفت دختر اما بازم اگر تا آنومالی عوض بشه هیچ ناراحت نمیشم فقط سالم باشه

به پسر میخوره

خیلی شبیه عکس نینی منه منم فعلا نمیدونم چیه

ای خدا فسقلی و نگاه
یه پسر شیطون
خدا حفظش کنه

پسره.

پسررر دکتر چی احتمال داد

سوال های مرتبط

مامان ارین‌کوچولو🥹❤ مامان ارین‌کوچولو🥹❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فراز مامان فراز ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی