۵ پاسخ

همون ازمایش غربالگری نوبت اول برات نوشته در کنار اون اخر برات ی ازمایش ویتامین د۳ هم نوشته که انجام بدی
چیز طبیعیع دیگه انتی ک میدی ی دس هم میدی

اگر سونو ت خوب باشه فقط ازمایش سندرم هست که باهاش میگیرن

منم چند روز پیش دادم جواب سونو خودم خدارو شکر خوب بود ازمایش هم هم روز باید بدی الان آماده هست میخوام بگیرم

آزمایش انتی برای همه هست عزیزم الان برای چی نگران هستی

این چه آزمایشی هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان سام و سپهر مامان سام و سپهر روزهای ابتدایی تولد