بچه ها شما‌کی رفتین برا ساک جنین

۶ پاسخ

من6هفته و2روز رفتم قلبشم تشکیل شده بود

نرو ساک دیده نمیشه استرس میگیری
هفت تموم کردی برو

من برا ساک نرفتم
ازمایش ک مثبت شد ۸ هفته رفتم برا قلبش

۴،۵هفته

من هفته بعد میخوام برم ۵ هفته و سه روز اینا

چهارپنج هفتم بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهاردهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری