ماماناپلارژین واسه آبریزش بینی خوبه؟

۷ پاسخ

اصلا برا آبریزش دارو نده عزیزم ببین یه عناب خشک رو بسوزون بذار بچه بو کنه لازم نیس خیلی جلو بینی بگیری همین ک دودش بهش خوره کافیه این روش خودم امتحان کردم تضمینیه

اره خوبه اسپری بینی هم بزن

نه اون برا سرفست برای آبریزش بینی اسپری سدیم کلراید بزن

برا آبریزش سیتریزین یا نئوتادین بهتره

نه سیتریزن بده

آره خوبه

اره

سوال های مرتبط

مامان ساحل مامان ساحل ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۱ سالگی
مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی
مامان نازگلم🌼🌈 مامان نازگلم🌼🌈 ۲ سالگی
مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی