واسه ابریزش بینی یه دخترم چی بدم؟؟

۵ پاسخ

اسپری بینی بزن
سیتریزین نده
من خودم حساسیت داشتم می‌خوردم متخصص گفت نخورم اشتباهه نباید بدی

شربت کتوتیفن
که همون انتی هیستامین یا سیتریزین هست برای بچه هاست

کتوتیفن بده عزیزم هر 12 ساعت یک قاشق مرباخوری

سیتریزین‌هر۱۲ ساعت ۲ سی‌سی دکتر ب من ایناگفت

سیتریزین اما باید مقدارش و ساعتش و از دکتری چیزی بپرسی

سوال های مرتبط

مامان 🧸🎀Nafas مامان 🧸🎀Nafas ۱۵ ماهگی
مامان 🍓ماه خانم🌙 مامان 🍓ماه خانم🌙 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری