سلام بچه ها
گلوم درد می‌کنه
چه دارویی میتونم بخورم

۳ پاسخ

اگه عفونت نکرده هنوز التهاب داره یدونه بستنی بگیر بخور خیلی خوب میشی

منم گلو درد ابریزش عفونت گلو و بینی فعلا همینطوری با مایعات و سوپ و قرقره میگذرونم

هیچی قرقره اب نمک ومایعات فراوون وسیب پخته واب سیب اینا

سوال های مرتبط

مامان نمدونم ❤️ مامان نمدونم ❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری