۳ پاسخ

منم دادم این هفته باز برام‌ نوشت البته اول خودش گف نمیخادا بعد گف حالا برو وزن و ببینیم

سلام وزنش چقد بود؟ ببخشید

36هفته ی سونو برا اینکه زایمان طبیعیه یا سزارین و باز سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری