سلام صبح بخیر سونو ۳۲هفته باید ناشتا بریم

۵ پاسخ

سونو اصلا نیازی ب ناشتایی نداره

سونو ناشتا نباید باشی اصلا🙄

سلام نه عزیزم سونو گرافی نیاز به ناشتایی نداره

وقت ساعت ۱۰داده بعضی ها میگن ناشتا باید بری

چرا گلم ناشتا؟

سوال های مرتبط

مامان ژیوان مامان ژیوان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری