کدوم شیره برای ۷ ما مجازه؟؟؟؟؟؟؟انگور/خرما/انجیر؟

۳ پاسخ

من که انگور میدم

خرما فعلا انگور و مابقی شیرینیشون زیاده هنوز

از همشون میتونی بریزی ولی به مقدار کم داخل فرنیش

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی
مامان مهدیار کوچولوم مامان مهدیار کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۱۱ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۹ ماهگی
مامان تِکین مامان تِکین ۱۷ ماهگی