خانوما کسی تو هفته 18خونریزی یا لک بینی داشته

۵ پاسخ

ن من نداشتم ولی تا هفته ۱۱ داشتم

من ۱۵ هفته و سه روز بودم که داشتم

اره میدونم
ولی همین شیاف خیلی خوبه ساک حاملگی رو محکم میکنه و جلو میکنه از سقط

اره من اره منم چون هماتوم دارم لک میبینم دکتر بهم شیاف پروژسترون داده

گروه خونی خودت و همسرت چیه

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته بیستم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری