نظرتون درباره اسم دِلارُز چیه؟؟🙈

۱۱ پاسخ

قشنگه گلم 🥰

خیلی طولانیه🫠

خیلی قشنگه😍

وای خیلی قشنگه اگ یروز دختر داشته باشم حتما میزارم دلارز

سلیقه من نیست عزیزم ببخشید

خیلی قشنگ

منم دوست دارم ولی شوهرم میگه سخته

خیلی خوبه🥹😍

خیلی قشنگه ولی خیلی خیلی زیاد شد یهو

مگه میدونی بچت دختر؟

من عاشقشم و از وقتی باردار شدم صداش میزنم🥹

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال مامان نهال هفته بیست‌ودوم بارداری
بابای علیرضا بابای علیرضا ۷ ماهگی
مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری