نظرتون درباره سونو چیه، توروخدا اوکیه

تصویر
۶ پاسخ

همچی خوبه فقط واسه تشکیل قلب گفته ۲ یا۳ دیگه سونو تکرار بشه.ولی خب دکترت که ببینه بهتر واست توضیح میده

و اخریش

تصویر

دومیش

تصویر

اولیش

تصویر

مشکلی ندارد
صبر کن بزار هشت هفته برو

ساک حاملگی داخل رحم هست ۴هفته و ۴روز هستی زود رفتی دو هفته دیگه برو انشاالله که جنین هم دیده میشه
خوبه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان دیار🧸🥥🤎 مامان دیار🧸🥥🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد