بچه ها نظرتون درباره اسم امید چیه ؟

۸ پاسخ

زیباست

خیلی قشنگ اسم بابای من امید

اسم بابام امیده😊

امید قشنگه ولی یکم قدیمی شده

اسم قشنگیه ولی خب سلیقه ایه،من هرچی آدم تخمی دور و برم بود امید بود اسمش واس همین دوس ندارمش ولی معنی قشنگی داره

قدیمیه

خیلی قشنگ و با معنیه

عالی من هنوز باردار نشده بودم یه چیزی گرفتم حرف O بیرون اومد گفتم اگر پسر دار شدم اسمش می‌زارم امید

سوال های مرتبط

مامان دیار🧸🥥🤎 مامان دیار🧸🥥🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان ائلیار کوچولو مامان ائلیار کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری
مامان مهدی و ماهد مامان مهدی و ماهد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وششم بارداری