زیباست
خیلی قشنگ اسم بابای من امید
اسم بابام امیده😊
امید قشنگه ولی یکم قدیمی شده
اسم قشنگیه ولی خب سلیقه ایه،من هرچی آدم تخمی دور و برم بود امید بود اسمش واس همین دوس ندارمش ولی معنی قشنگی داره
قدیمیه
خیلی قشنگ و با معنیه
عالی من هنوز باردار نشده بودم یه چیزی گرفتم حرف O بیرون اومد گفتم اگر پسر دار شدم اسمش میزارم امید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.