نظرتون درمورد اسم دیاکو چیه؟اسم پسره

۱۵ پاسخ

بنظرم جالب نیس

جالب نیست

آره چرا قشنگ نیس
اون اسمی خودت دوستداری از همه قشنگ تره
ایشالا همونی بشه ک میخوای و به سلامتی بغلش کنی

قشنگه

هامین بزار چون جدید و خیلی هم خوشگل

خوشگله

قشنگههه

حالا از کجا فهمیدی پسره بچت مگه هست هفته نیستی؟

من یه پسرم کارته اینم میزارم هیراد

قشنگه

سلام مگه شما 8هفته نیستین

قشنگه عزیزم

دیاکو سمت کردستان زیاد میزارن

قشنگه

ببین دلت چی میگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ائلیار کوچولو مامان ائلیار کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار🧸🥥🤎 مامان دیار🧸🥥🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان وهاب مامان وهاب هفته نوزدهم بارداری
بابای علیرضا بابای علیرضا ۷ ماهگی
مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری