دوستان 13ای وی اف ازمایشم منفی بنظرتون

تصویر
۴ پاسخ

من هنوزنفهمیدم بتاچندباشه یعنی مثبته😐

انشاالله بره بالا

میره بالا عزیزم انشالله مشکوکه

مثل من منم دهم انتقال رفتم ۲۷ بود بعد دیروز ۱۴ رفتم ۱.۸ بود😢
ایشالا ماله تو مثبت شده♥️

سوال های مرتبط

مامان پسرنازم مامان پسرنازم قصد بارداری
مامان پسرنازم مامان پسرنازم قصد بارداری
دلوانا🩷 دلوانا🩷 قصد بارداری
بالاخره میای👶 بالاخره میای👶 قصد بارداری