این رو 13ای وی اف بنظرتون مثبت یامنفی

تصویر
۱۱ پاسخ

نترس من ۸ بود شد ۵۷ بعد ۴۴۰

فعلا مثبت ای وی اف بالای ۴ یعنی مشکوک بالای ۷ مثبت ولی باید تکرارکنی بعداز ۲روز

عزیزم مثبته
مبارکه
چن روز دیگه تکرار کن عددش میره بالاتر خیالت راحت میشه

مشکوکه دو روز بعد تکرار کن میرع بالا

باید تکرار کنی ایشالاه میره بالا

فکر کنم چند روز دیگه باید مجدد آزمایش بدی ببینی رفته بالا ایشالا

مشکوکی باز تکرارش کن

عزیزم مشکلتون‌چی بود ک ای وی اف کردین

مشکوکه

تصویر

دکترم گفت تکرار کن اما خودم میدونم خیلی پایین

منفیه

سوال های مرتبط

مامان پسرنازم مامان پسرنازم قصد بارداری
مامان پسرنازم مامان پسرنازم قصد بارداری
اهورا آرتمیس اهورا آرتمیس قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
اهورا آرتمیس اهورا آرتمیس قصد بارداری
ملیکامرادی ملیکامرادی قصد بارداری
مامان معجزه خدا💚 مامان معجزه خدا💚 هفته دوازدهم بارداری
سلام خانوما من امروز ۱۳ انتقالمه
لکه بینی لانه گزینی ندارم برای همین میترسم نگرانم چیکارکنم؟

ماه قبل۱۲ پریود شدم الان ۴ روز تاخیر دارم ...
اما بازم میگم نکنه از داروها باشه
سینه هام سنگین شدن دوسه روز دردپریودداشتم پای چپم درد
می‌کرد نمیدونم یعنی به این علائم دلخوش نکنم!!!!

کسایی که مثبت شدین این علائم رو داشتین!!یچیزی بگین آرومم کنه 🥺🙏



آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال
نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
شیرخشک شیرخشک نوزاد فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری