نداشتن تهوع طبیعیه ؟

۱۱ پاسخ

آره عزیزم بدن به بدن فرق می‌کنه همه شبیه همدیگه نیستن ممکنه یکی دو هفته دیگه تو هم حالت تهوع داشته باشی

منم نداشتم اول الان دارم

منم تهوع ندارم

منم نداشتم و ندارم

منم هیچی نداشتم و ندارم تهوع خداروشکر

اگر نداری ک خوشبحالت

باید بگی خداروشکر ندارم🤣

ارع جاری من از اول تا اخر بارداری اصلا تهوع نداش نگران نباش🤍

اره عزیزم منم خیلییییی خفیف دارم بعضیا ک اصلا ندارن کلا

بستگی به بدن هر شخصی داره

اره همه تهوع ندارن

سوال های مرتبط

👩‍❤️‍💋‍👨 👩‍❤️‍💋‍👨 قصد بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته دوازدهم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری