نداشتن حالت تهوع و استفراغ ضرر داره یعنی؟

۶ پاسخ

والله منم 8 هفتمه
البته 7 هفته و چهار روز هیچی نمیفهمم

نه عزیزم ربطی نداره
هر بدنی واکنش متفاوت داره
دختر خاله من تو هردوتا بارداریش اصلا هیچ نوع ویاری نداشت

هرکس متناسب با بدنش علائم داره

صبر کن هنو زوده واسه حالت تهوع و استفراغ
بعد ۹ هفته شروع میشه
خدا خدا کن شروع نشه😭

نه بابا چه ضرری بدن با بدن فرق میکنه خب

نه عزیزم منم ندارم

سوال های مرتبط

👩‍❤️‍💋‍👨 👩‍❤️‍💋‍👨 قصد بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته دوازدهم بارداری