۵ پاسخ

گهواره زایید من نزاییدم

و اینکه چکار کنم دردای زایمان شروع بشه ها

وااای اره😆

هیچی بدتر از اون ترشحا نبود ،بی بی چکا،منفی مثبتا🤣🤣

🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آیلا محمدطاها🐣 مامان آیلا محمدطاها🐣 ۷ ماهگی