۵ پاسخ

حساسیت ب پروتئین نداشته باشه

نه شیر هم برای خودت هم نوزاد نفخ میاره

دکتر ب من گفت نخور نفخ داره خیلی

من خوردم به دخترم نساخت ، امتحان کن ببین چی میشه

نه اتفاقا خیلیم خوبه
داخل شیرت یکم دارچین و زنجبیل بریز تا طبعش گرم بشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی